PERSBERICHT “FUNKY ORGANIZERS”

zaterdag 19 november 2016; Windkracht 13; aanvang: 22:00 uur; zaal open: 20:30 uur; toegang: € 10; <23jr: € 5.

fo-bandfoto237Zaterdag 19 november a.s. laat funkgenootschap Nieuw & Diep een stel jonge honden los op het podium van Windkracht 13: “Funky Organizers” is de naam en die zal niet snel worden vergeten! Deze funky boys zijn nog piepjong, van 16 tot 21 jaar, maar ze funken en grooven alsof ze het zelf hebben uitgevonden. Willem op het hammondorgel, broer Bram op de bas, Zep(16 jr) achter de drumkit, Gijs(tenorsax) en Jermaine(raps & zang). Ze kennen elkaar van de Havo voor Muziek & Dans in Rotterdam. Samen funken is hun ultieme levensdoel en dat doen ze met grote passie en overtuiging. Het is het favoriete bandje van ‘ome’ Hans Dulfer – hij speelde mee op hun onlangs opgenomen Live CD. Jonge honden of niet: de Funky Organizers speelden met groot succes ook al in een uitverkocht BIM-huis in Amsterdam. Ze spelen louter eigen songs vol met groovende funk, oldschool & newschool. Hun muzikale motto is: een, twee, drie, vier……. spelen!

Funky Organizers; zaterdag 19 november 2016; Windkracht 13; aanvang: 22:00 uur; zaal open: 20:30 uur; toegang: € 10,- ; <23jr: € 5,-

funky-organizers-logo